“INFO IEB”, la nova eina de difusió de l’IEB

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) ha llençat una nova eina de difusió per donar a conèixer alguns dels estudis econòmics dels membres de l’Institut.

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB) ha llençat una nova eina de difusió per donar a conèixer alguns dels estudis econòmics que els membres de l’Institut porten a terme per encàrrec d’entitats públiques i privades. Aquesta nova eina, anomenada “INFO IEB”, consisteix en un breu resum divulgatiu sobre un dels estudis que s’hagin fet recentment des de l’IEB.

L’INFO IEB no tindrà una periodicitat fixa ja que s’adaptarà als estudis que l’institut estigui desenvolupant en cada moment, i tindrà sempre un caràcter monogràfic. La seva difusió serà exclusivament digital, tant mitjançant el correu electrònic* com a través del web de l’IEB, on es podran consultar en qualsevol moment totes les edicions de l’INFO.

El primer número de l’INFO IEB està dedicat a la Memòria Econòmica de Catalunya 2008, editada pel Consell General de Cambres de Catalunya i dirigida pels investigadors de l’IEB Antoni Garrido i Néstor Duch.

L’INFO IEB se suma al conjunt d’eines de comunicació que utilitza l’Institut d’Economia de Barcelona per difondre la seva tasca, com ara la seva Newsletter bimensual, la Memòria anual i la seva renovada pàgina web.

*Si desitja subscriure’s a la llista de correu de l’IEB per rebre periòdicament les nostres comunicacions, enviï’ns un correu a ieb.info@ub.edu.

Aquest primer número es pot consultar en el document adjunt.