Més de 30 inscrits participen en el IX Workshop on Economics of Education

L’IEB va acollir, entre el 13 i el 14 de setembre, el IX Workshop on Economics of Education, coordinat per l’investigador de l’IEB, Álvaro Choi, i que va reunir a més de 30 inscrits.

Durant les dues jornades es van presentar un total de 10 papers, en els que es van tractar investigacions al voltant de l’educació en matèries com la igualtat d’oportunitats, gènere, selecció i retribució del professorat, i sistemes de finançament.

A més dels treballs presentats, el Workshop va comptar amb les ponències de dos keynotes destacats. El professor de la London School of Economics, Stephen Machin, va analitzar els efectes que pot tenir el Brexit tant en el comerç i en els salaris del Regne Unit com en l’evolució del sistema educatiu.

El keynote de l’últim dia va ser l’investigador de la University of Sussex, Peter Dolton, que va analitzar l’efecte que estan tenint les xarxes socials en el sistema educatiu.