Notícies

L’Institut d’Economia de Barcelona i Fundación Naturgy analitzen els reptes de la pobresa energètica a Espanya

PROGRAMA DE LA JORNADA

L’Institut d’Economia de Barcelona (IEB-UB), en col·laboració amb la Fundació Naturgy, organitzaran el proper divendres 23 de novembre, a Madrid, la jornada de debat ‘El repte de la pobresa energètica: causes i propostes’, en la que experts espanyols i internacionals analitzaran la pobresa energètica a Espanya i des d’una perspectiva global. Durant el seminari s’exposaran les principals mesures per a fer front a una situació que afecta a 13 milions de persones a l’estat.

La sessió inaugural anirà a càrrec del secretari d’Estat d’Energia del Ministeri de Transició Ecològica, José Domínguez Abascal; la catedràtica d’Economia de la UB i la Càtedra de Sostenibilitat Energètica de l’IEB, María Teresa Costa; i el director general de la Fundación Naturgy, Martí Solà.

La clausura anirà a càrrec de Eero Ailio, conseller de Transició Energètica i Govern Local de la Comissió Europea.

Entre els ponents estaran presents Brenda Boardman, catedràtica de la Universitat d’Oxford; Ute Dubois, del ISG International Business School de París, Saska Petrova, de la Universitat de Manchester; Efraim Centeno, director de la Càtedra d’Energia i Pobresa de la Universitat Pontifícia Comillas de Madrid; Margarita de Luxán García de Diego, catedràtica emèrita de la Universitat Politècnica de Madrid; Paloma Taltavull, de la Universitat d’Alacant; i Elisa Trujillo Baute, professora de la UB i investigadora de la Càtedra de Sostenibilitat Energètica de l’IEB.

Data: Divendres, 23 de novembre
Hora: 09.00h – 14:15h