L’IEB celebra una nova edició del seu Workshop on Political Economy

Després del tancament del Workshop on Economics of Taxation & Social Expenditure, l’IEB ha obert, aquest dijous, el programa del seu Workshop on Political Economy, que aquest any comptarà amb investigacions novedoses i rellevants relacionades amb els reptes que la crisi econòmica ha presentat a les institucions polítiques i a les finances públiques dels països desenvolupats.

La cita compta amb 33 inscrits i serà el lloc on es presentaran fins a 15 investigacions sobre populisme, corrupció, migracions, sistemes d’elecció dels representants públics i la interacció entre finances públiques i institucions governamentals, entre altres temes.

El Workshop comptarà amb la participació de dos keynotes convidats. L’investigador de la Boston University, Raymond Fisman, obrirà el programa amb la ponència ‘Hidden Influence in U.S. Politics’, mentre que la professora de la Princeton University, Rocio Titiunik, s’encarregarà del tancament amb la presentació de la seva investigació ‘Parties, Politicians and the Curse of Incumbency’.