Notícies

La seu del Instituto de Estudios Fiscales acollirà la presentació de l’Informe IEB 2018

Descarregar l’Informe

L’IEB presentarà, el proper 5 de març, l’Informe IEB 2018 sobre Federalisme Fiscal i Finances Públiques a la seu del Instituto de Estudios Fiscales, a Madrid.

L’acte reprendrà la temàtica del darrer IEB Report, que analitzava el fenomen de l’evasió fiscal i el paper dels paradisos fiscals. A la jornada participarà el director general de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària, Jesús Gascón, que oferirà la conferència “La Agència Tributària davant la globalització i el frau i l’evasió internacional”, així com la Secretari d’Estat d’Hisenda, Inés María Bardón, encarregada de la clausura.

Per part de l’IEB, l’investigador Alejandro Esteller serà l’encarregat de presentar el darrer IEB Report, sobre paradisos fiscals, i donarà peu a la taula rodona de la jornada, en la que representants de l’administració, investigadors i ONGs discutiran sobre les estratègies de lluita contra els paradisos fiscals.