Notícies

La investigadora associada de l’IEB, Maria Sánchez Vidal, rep el Premi Extraordinari de Doctorat de la UB

L’exdoctoranda de l’IEB i actual investigadora associada de la institució i economista sènior de la London School of Economics (LSE), Maria Sánchez Vidal, ha rebut un dels tres Premis Extraordinaris de Doctorat de la UB concedits per la Facultat d’Economia i Empresa corresponents a les tesis presentades durant el curs 2015-2016.
El premi reconeix l’excel·lència de la tesi doctoral ‘Essays on Urban Economics’, qualificat amb nota Excellent Cum Laude, i en el que s’analitzava l’impacte de l’obertura de supermercats sobre el petit comerç de les poblacions espanyoles de menys de 10.000 habitants en Espanya, els efectes del tancament de grans industries sobre el treball local i els mecanismes de creixement de les ciutats.