Notícies

La Càtedra de Sostenibilitat de l’IEB analitzarà el paper de la digitalització en el sector energètic en el VII International Academic Symposium

La Càtedra de Sostenibilitat de l’IEB celebrarà, el proper 5 de febrer a l’auditori del Parc Científic de Barcelona, el VII International Academic Symposium que, sota el títol “Smart Energy Systems from a New Energy Policy Approach”, analitzarà el paper que jugarà la digitalització en el sector energètic actual i futur.

Durant la jornada se succeiran les ponències d’experts nacionals i internacionals dedicades a les tecnologies que canviaran el sector i les polítiques que hauran d’acompanyar l’evolució de la indústria.

El seminari comptarà amb dos keynotes convidats. El professor de la Universitat d’Oldenburg, Christoph Böhringer, serà l’encarregat d’obrir la jornada amb la conferíncia ‘Do smart energy systems call for smarter energy policies?’. Per la seva banda, l’investigador del CIDE i del DIW Berlin, Juan Rosellón, tancarà el simposi amb la ponència ‘A simple regulatory incentive mechanism for the electricity industry’.

CONSULTA EL PROGRAMA