Notícies

Kinga Tchorzewska guanya el premi IND+I Science en la categoria d’Indústria Verda

La investigadora de l’IEB, Kinga Tchorzewska, ha estat reconeguda en la darrera trobada anual IND+I Science, en que cada any es reconeixen els treballs d’investigació de les universitats catalanes que incideixen en la transferència de coneixement cap a les polítiques públiques.

Tchorzewska ha estat reconeguda en la categoria ‘Indústria Verda pel Creixement Sostenible’ pel seu treball ‘Són eficaços els impostos ambientals per estimular l’adopció de mesures i tecnologies mediambientals?’, dirigit pel també investigador de l’IEB, José García-Quevedo.

El premi està dotat amb 3.000 euros i està promogut per l’Ajuntament de Viladecans en col·laboració amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona, el Pacte de la Regió Metropolitana de Barcelona, el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona, la UPC i la UB.