ca

Objectius

La missió principal del Grup de Recerca en Innovació és fomentar la recerca relacionada amb els efectes de la R+D i la innovació sobre el creixement econòmic i el benestar. L’orientació d’aquesta recerca té un caràcter aplicat i el seu objectiu és generar coneixement útil per a la societat i que orienti el disseny de les polítiques públiques. Les anàlisis se centren en l’estudi dels determinants i resultats de la R+D i innovació empresarial i sectorial, en les relacionis universitat-empresa i en l’avaluació de les polítiques d’innovació.

Aquest grup, dirigit pel Dr. José García-Quevedo, dóna suport a un conjunt d’investigadors tant propis com associats i promou la incorporació de joves investigadors.

Temes de recerca:

• Determinants i barreres a la R+D i innovació empresarial
  • Efectes de la R+D i la innovació sobre la productivitat i el creixement
  • Anàlisi de la R+D i innovació en sectors específics
  • Sistemes d’innovació, dinàmica industrial i creixement econòmic
  • Relacions universitat-empresa i transferència de coneixement. Factors determinants i efectes
  • Avaluació de polítiques tecnològiques i d’innovació

Actes

Publicacions