ca

Event: Altres

XXVII Jornades de l’Associació d’Economia de l’Educació

Ponents: Lorraine Dearden (University College London) , Kristof de Witte (KU Leuven)

Data: juny 28, 2018

Facultat d'Economia i Empresa Av. Diagonal, 690 08034 Barcelona

Presentació

Des de 1992 se celebren anualment les Jornades d’Economia de l’Educació sota la direcció de l’Associació d’Economia de l’Educació (AEDE). Al 2018, la 27a edició se celebrarà a Barcelona. Les XXVII Jornades comptaran amb reconeguts experts nacionals i internacionals que abordaran des de diferents punts de vista el paper de l’educació en la vida econòmica i social. Les XXVII Jornades se celebraran a la Universitat de Barcelona (UB).

A l’interès acadèmic de la trobada s’uneix el compromís dels organitzadors a transferir a la societat i als gestors públics les principals reflexions i resultats que en matèria d’educació es dedueixen de les comunicacions i debats d’aquestes Jornades. El nostre objectiu final és millorar el coneixement de l’educació i orientar les polítiques educatives en tots els seus àmbits.

Institucions organitzadores

Poster