Notícies

L’IEB i la Diputació de Barcelona analitzen els models de finançament locals a Catalunya i Europa

L’Institut d’Economia de Barcelona i la Diputació de Barcelona celebraran, el proper divendres 24 de novembre, la primera “Jornada sobre diferents models de finançament local”, en la que representants de l’administració i investigadors analitzaran els sistemes de finançament dels governs locals tant a Catalunya com a la resta d’Europa.

El Coordinador General de la Diputació de Barcelona, Xavier Forcadell, obrirà la jornada amb l’anàlisi del context legislatiu i territorial que condicionen el finançament local a Catalunya. Per la seva banda, els investigadors de la Universitat de Barcelona i de l’IEB analitzaran els models anglosaxons, nòrdics i centre-europeus.

La jornada es tancarà amb la celebració d’una taula rodona en la que els investigadors de l’IEB, Núria Bosch, Joaquim Solé i Maite Vilalta, i l’interventor de la Diputació de Barcelona, Josep Abella, extrauran quines polítiques d’altres països es podrien aplicar amb èxit en el model de finançament local català.

Consulta el programa de la jornada